środa, 13 marca 2013

Kilka spraw ..

1. Jak widzicie z mieniłam wygląd bloga i bardzo chciałabym wiedzieć co o tym myślicie .
2. Bardzo proszę was o komentarze . Jest to naprawdę dla mnie ważne . 
3. Zachęcam was do podawania swoich propozycji o dalszych losach bohaterów . Oczywiście ja mam pomysły , tylko chciałabym żebyście w też mieli w tym jakiś udział . 
4. I teraz mam dla was takie pytanko , na które odpowiedzcie w komentarzu :
Podoba wam się opowiadanie .? 
5. Czekam na komentarze i propozycje , co do rozdziałów : ) : ) 

Awww ♥

3 komentarze:

  1. tak podoba i to bardzo ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje opowiadanie jest świetne. Wpadłam na nie przez przypedek, ale bardzo mi się podoba. Często się uśmiecham, gdy to czytam, ale także dużo się śmieję. Jesteś cudowna. Masz talent do pisania.
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dodaj komentarz . To dla mnie bardzo ważne .!