piątek, 29 marca 2013

Imagify

Mam dla was , kolejną porcję imagif'ów . Liczę na szczere opinie pod postem , jak i rozdziałami ;3

Louis- Patrzcie co umiem !
[ KLIK ]
Harry - Pff..To patrzcie na to !
[ KLIK ]

Louis- Hey . Jestem Pan Marchewka !
[ KLIK ]
Zayn - Matko ! Jak ty się , w to przemieniłeś ?!
Louis- Jedząc marchewki
[ KLIK ]

Louis- Niall , zawieziesz mnie do Eleanor ?
Niall- Jasne ! Wsiadaj .
[ KLIK ]
Louis-[ KLIK ]

[T.I]- Kto dzisiaj , u was nocuje ?
Chłopcy - Ty !
[ KLIK ]

Louis- Harry , beybe . Podejdź tu !
[ KLIK ]
Harry- Już idę !
[ KLIK ]
Louis- Ałł ! Nie przemyślałeś tego .
[ KLIK ]
Harry - Wiem
[ KLIK ]

***
Kotynieńki , kochane moje ! Jutro jadę na święta do babci , więc możliwe , że jutro nie pojawi się rozdział . Może także nie pojawić się w Niedzielę , ponieważ u mojej babci , różnie z internetem :c
Obiecuję , że gdy przyjadę , pojawi się kilka rozdziałów , ponieważ biorę ze sobą mój specjalny zeszyt i jak będę miała wenę , zapiszę w nim rozdział .. Przepraszam , nie bądźcie złe ! 
Wyrażajcie swoje opinie ! 
Kocham Was ! ♥ 

3 komentarze:

  1. Imagify wspaniałe *-*
    Ojej.. Będzie mi smutno, że nie będzie rozdziałów bo to jest najlepszy blog jaki znam i co chwila wchodzę żeby tylko sprawdzić czy jest kolejny rozdział ;C Ale oczywiście, że nie będę zła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha zajebiste imagify <3 :D

    OdpowiedzUsuń

Dodaj komentarz . To dla mnie bardzo ważne .!