poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Konkurs !

Witam moje, kochane żabcie!
Jak się pewnie domyśliliście po tytule, ogłaszam konkurs .
Otóż nie mam pomysłu na tło bloga, więc pomyślałam że wy może macie .
Jeżeli jesteś chętna  :
1. Przygotuj pracę ( Ma być związana z opowiadaniem, a jak ją wykonasz to już twój wybór )
2. Gotową wyślij na e-mail : ' Ada_Styles@wp.pl '
3. W mailu zawarte mają być : przede wszystkim praca, którą wykonałaś,twoje imię lub pseudonim
MACIE CZAS DO KOŃCA TYGODNIA!
WYBIORĘ TYLKO TRZY, KTÓRE NAJBARDZIEJ MI SIĘ SPODOBAJĄ!
CZEKAM Z NIECIERPLIWOŚCIĄ!
Ps. Komentujcie, polecajcie, zaglądajcie .. W związku z tym drugim blogiem, to gdybym założyła ..czytalibyście ? Jakiekolwiek pytania , to tutaj [ KLIK ] !  Dodawajcie się do obserwujących !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj komentarz . To dla mnie bardzo ważne .!