poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Imagify

O matko ! Jak ja dawno , nie dodawałam imagifów ;c No ale teraz macie i się cieszcie xd

Harry : Gdzie masz włosy ?!
[ KLIK ]
Chłopcy : Właśnie je żegnamy !
[ KLIK ]

Louis : Zayn , wpuść mnie ! Nie wytrzymam bez marchewek !
[ KLIK ]
Zayn : Nie e
Liam : Dobra Zayn . Daj mu te marchewki ..ale tylko ..hmm..jedną !
[ KLIK ]

Harry : Niall , daj buzi
[ KLIK ]
Niall : Nie !
Harry : Ja chcę , BUZII !
[ KLIK ] ( Haha . Jaki słodziak ♥ )

Louis : Harry i Niall , zasnęli mi na ramieniu
[ KLIK ]
Louis : Widocznie jestem , wygodny !
[ KLIK ]

Niall : Zimno mi !
[ KLIK ]
[ T.I ] - Może Cię , przytulić ?
Niall : To na co czekasz ?! C'mon , C'mon !
[ KLIK ]

Wiem ..takie byle jakie ..Przepraszam ! 
Mam nadzieję , że ktoś jednak weźmie udział w tym konkursie ; ) 
Liczę na SZCZERE opinie ! 
Dobranoc , Styles'owa ♥

3 komentarze:

  1. BYLE JAKIE?! Ty wiesz co mowisz ?! Lepszych to ja nie widzialam ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, a nie byle jakie! Cudne ;* Czemu ja tak nie umiem?! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na jakim programie zrobiłaś to serce i ten napis One Way Or Another?

    OdpowiedzUsuń

Dodaj komentarz . To dla mnie bardzo ważne .!