czwartek, 21 lutego 2013

Prolog ...

Jestem jaka jestem i nikt tego nie zmieni , chodźby chciał . Próbują tego właśnie moi rodzice , którzy w ogóle się mną nie interesują . Widzą jedynie czubek własnego nosa . Dla nich najważniejsze są pieniądze i to co myślą o nich inni , a mnie to jakoś szczególnie nie obchodzi , bo przecież to moje życie .. Prawda .?
Z bratem widuję się żadko  . Czasami żałuję , że poszedł na casting do X Factor , ale cieszę się jego szczęściem . Lecz gdy widzę te wszystkie fanki przytulające się do niego i całujące go w policzek , mówiące " Kocham Cię Zayn " , czuję lekkie ukłucie w sercu , ponieważ zawsze był tylko mój . Rodzice wychwalają go na każdym kroku , ale gdy ja zdobędę jakiś sukces to mówią , że mogłabym się bardziej postarać . Pamiętam kilka takich sytuacji ... W drugiej klasie gimnazjum zdobyłam drugie miejsce w konkursie tanecznym , " mogło być pierwsze " - ich słowa . W trzeciej klasie gimnazjum wygrałam konkurs na śpiewanie , " To fajnie " - ich słowa . Teraz zaczęły się wakacje , a ja siedzę w domu ze słuchawkami w uszach i zaszywam się w książce . To jest jakaś paranoja .! Rodzice wyjeżdżają pojutrze na Karaiby , a mnie chcą zostawić bez względu na to , że nie mam jeszcze osiemnastu lat ...

***
Napisałam prolog : ) Yeah ...
                                                                                  Styles'owa

1 komentarz:

Dodaj komentarz . To dla mnie bardzo ważne .!